نهایت تبلیغ
نهایت تبلیغ
مرکز تخصصی فروش و نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری

توضیحات آگهی

سفارش بهترین و باکیفیت ترین
ساندویچ پانل سقفی، دیواری و پشم سنگ
(مدرن پانل تامین و عرضه کننده انواع ساندویچ پانل)

👇تماس بگیرید👇
09122949891
021-44004900

مدرن پانل نماینده انحصاری کارخانه آریا بارون توس در تهران، البرز، قم، اراک و همدان است.

فروشنده انحصاری ساندویچ پانل در تهران
برای پیشروی در صنعت ساخت و ساز رقابتی، استفاده از مزایای مصالح ساختمانی مدرن ضروری است. دوام، پایداری، انعطاف‌پذیری طراحی، فرآیندهای ساده، ویژگی‌های ایمنی و زنجیره‌های تامین قابل اعتماد، همگی به سرمایه‌گذاری‌های ساخت‌وساز موفق کمک میکنند. بنابراین، چه در حال ساخت یک سوله برای کارخانه یا کارگاه با ساندویچ پانل های سقفی ، دیواری و یا در حال ساخت یک ساختمانی تجاری، مسکونی هستید، مطمئن شوید که از مصالح استاندارد منطبق یا استاندارد های روز جهانی استفاده میکنید. نوآوری را بپذیرید، کیفیت را در اولویت قرار دهید و شاهد پیشرفت پروژه های ساختمانی خود باشید. مدرن پانل همواره در تمامی مسیر در کنار شما مجریان و تولید کنندگان در بخش صنعت ساخت و ساز در کشور عزیزمان ایران میباشد.

مرکز تخصصی فروش و نصب ساندویچ پانل تهران
ساندویچ پانل محصولی در بخش مصالح ساختمانی مدرن میباشد، این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده که سازندگان از آن برای پوشش دیوار و سقف ها بتوانند استفاده کنند. ساندویچ پانل ها امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح ساختمانی مثل آجر یا سفال هستند که میتوانند علاوه بر داشتن مزایای بسیار فراوان فرایند ساخت ساختمان ها را برای پیمانکاران و سازندگان را آسان تر نموده تا بتوانند با سرعت بیشتر ساختمان و سازه های خود را بسازند.

نماینده انحصاری فروش آریا بارون
ما در مدرن پانل از آغاز و تاسیس برند، همراه با چشم اندازه آینده ساخت و ساختمان، اقدام به همکاری با بهترین برند تولید انواع ساندویچ پانل (دیواری، سقفی، کلین روم و …) با نام آریا بارون کرده ایم. انتخاب نمایندگی انحصاری فروش آریا بارون توسط مدرن پانل به دلیل سابقه بالای این برند محبوب، محصولات پیشرفته، قیمت های مقرون به صرفه تر و خدمات پس از فروش آن می باشد.

راه های ارتباطی

تهران، صادقیه، روبروی گلستان شمالی، پلاک ۲۴۲، واحد ۱۴
021-44004900
09122949891
https://modernpanel.ir/

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مرکز تخصصی فروش و نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *