نهایت تبلیغ
نهایت تبلیغ
دستیابی به استانداردهای بالا با ویسکومتر DV1

توضیحات آگهی

ویسکومتر DV1 یک دستگاه اندازه گیری ویسکوزیته است که با قابلیت های پیشرفته و کاربردی طراحی شده است. این دستگاه می تواند ویسکوزیته و دما را به صورت همزمان اندازه گیری کند (با استفاده از پراب دما به صورت اختیاری) و دارای انتخاب 18 سرعت مختلف است. با تابع اندازه گیری زمان دار، داده ها به راحتی می توانند به یک کامپیوتر یا چاپگر ارسال شوند.
مدل ها:
DV1 MLV
DV1 MRV
DV1 MHA
DV1 MHB
LV برای مواد با ویسکوزیته کم است و می تواند نازک ترین مواد را اندازه گیری کند. نمونه های معمولی عبارتند از جوهر، روغن و حلال.
RV برای مواد با ویسکوزیته متوسط نسبت به مواردی است که با گشتاور LV اندازه گیری می شود. نمونه های معمولی عبارتند از کرم، غذا و رنگ.
HA برای مواد با ویسکوزیته بالاتر از آنهایی است که با گشتاور RV اندازه گیری می شوند. نمونه های معمولی عبارتند از ژل، شکلات و اپوکسی.
HB برای موادی با ویسکوزیته بالاتر از آنهایی است که با فنر گشتاور HA اندازه گیری می شوند. نمونه های معمولی عبارتند از آسفالت، ترکیبات درزبندی و ملاس.

انواع اسپیندل ویسکومتر, ویسکومتر ازمایشگاهی, قیمت ویسکومتر روتاری و چرخشی آمریکایی, مشخصات انواع ویسکومتر، قیمت انواع ویسکومتر، آموزش نحوه کار با دستگاه ویسکومتر, ویسکومتر بروکفیلد مدل dv2t, ویسکومتر ایرانی, خرید و قیمت ترموسل بروکفیلد, ویسکوزیمتر بروکفیلد.

کیمیا تجهیز طایی – گزینه های تماس: 02177132237-09011093280-09122308194

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستیابی به استانداردهای بالا با ویسکومتر DV1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *