نهایت تبلیغ
158,000 تومان
شماره آگهی: 10891
نهایت تبلیغ

توضیحات آگهی

شال توری حاشیه پلنگی با جنس نرم و لطیف بسیار مناسب استایل با انواع لباس های مجلسی و مانتوهای کتی است. این شال توری با حاشیه های پلنگی بصورت هنرمندانه ای دور دوزی شده است که زیبایی این شال را دو چندان کرده است. این شال توری با وجود جنس نرم و لطیف، ایستایی بسیار شیکی و عالی روی سر دارد.

شال توری حاشیه پلنگی بی شک انتخاب هر خانم مشکل پسندی خواهد بود. هر خانم جوان و شیک پوشی می داند که با سر کردن این شال به زیبایی استایل خود خواهد افزود پس در انتخاب ان تردیدی نخواهد داشت. جنس این شال از تور با نوار پلنگی و زبرا می باشد که بسیار ترکیب شیکی دارد. نوار پلنگی در حاشیه این شال ترکیب زیبایی از ان ساخته است.

این شال توری حاشیه پلنگی را می توانید با انواع لباس های دارای طرح پلنگی ست کنید. اندازه و ابعاد این شال توری 80 در2 متر می باشد. شال توری حاشیه پلنگی از نوع اورجینال ان در فروشگاه امورشاپ موجود است. این شال بخاطر جنس با کیفیتی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار است. رنگ بندی این شال بصورت تک رنگ بوده ولی در طرح های متفاوت در این فروشگاه موجود است.

شال توری حاشیه پلنگی انتخاب هر خانم شیک پوشی در روزهای گرم تابستان برای انواع استایل در مراسم ها و مهمانی ها حتی استفاده روزمره می باشد. مطمئنا با انتخاب این شال توری و هماهنگ کردن درست و مناسب ان با دیگر ایتم ها توجه همه را به خود جلب خواهید کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شال توری حاشیه پلنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *