نهایت تبلیغ
نهایت تبلیغ
دستگاه بسته بندی نان بربری پیروزپک

توضیحات آگهی

دستگاه بسته بندی نان بربری و کاربردهای دستگاه بسته بندی

از جمله کاربردهایی که دستگاه بسته بندی نان بربری دارد می توان به بسته بندی انواع نان اعم از : بسته بندی نان همبرگر , بسته بندی نان سنتی , بسته بندی نان فانتزی , بسته بندی نان لواش , بسته بندی نان سنگک , بسته بندی نان پیتزا , بسته بندی نان خشک , بسته بندی نان برش خورده , بسته بندی نان نیم باگت , بسته بندی نان باگت , بسته بندی نان شیرمال , بسته بندی نان تافتون , اشاره داشت . دستگاه بسته بندی پیلوپک قادر است کلیه محصولات شما را بسته بندی کرده و با کیفیت عالی در انواع بست هبندی بالشتی و غیره به شما تحویل دهد.

دستگاه بسته بندی نان بربری در مدل های مختلف از جمله : دستگاه بسته بندی نان بربری مدل دلفین ۳۰۰ : این دستگاه بسته بندی قادر است در هر دقیقه تعداد ۱۵۰ بسته را به شما تحویل دهد. و ابعاد این بسته بندی معادل ۵۰*۲۵*۹ سانتی متر است . شما برای نصب این دستگاه به فضایی در ابعاد ۴۰۰*۷۵*۱۷۰ سانتی متر نیاز دارید . برای تنظیم طول بسته بندی و تنظیم سرعت دستگاه می توانید به صورت دیجیتالی و لمسی این کار را انجام دهید . قابلیت حالت سلفون در این دستگاه بسته بندی ساده , رگباری , و خالدار است که نوع سلفون استفاده شده برای بسته بندی از جنس ترس , متالایز , لامینت , کاغذ پلی اتیلن می باشد .

به منظور خرید دستگاه بسته بندی نان بربری می توانید به وب سایت صنایع بسته بندی پیروزپک مراجعه کرده و با اطلاع از جزئیات هر دستگاه برای خرید با همکاران ما در تماس باشید.

تمامی دستگاه های پیروزپک دارای ضمانت ۲ ساله بی قیدوشرط و خدمات پس از فروش ۲۰ ساله میباشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی نان بربری پیروزپک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *