نهایت تبلیغ
نهایت تبلیغ

توضیحات آگهی

– کود آمینو کلات میکرو کامل :
کود امینو کلات میکرو کامل تولیدی توسط شرکت دانش بنیان آراد شیمی سبز بنیان حاوی عناصر ریزمغذی به همراه اسیدآمینه هست. این محصول که بر پایه کلات اسیدآمینه‌های آزاد تولیدشده و تأثیر محرکی روی گیاه در طول مرحله رشد و دوره گلدهی دارد. این محصول با عناصر میکرو (به‌عنوان فاکتورهای اصلی) غنی‌شده است، از دسته کودهای مایع محلول‌پاشی تأمین‌کننده عناصر کم‌مصرف (میکرو المنت) است که با درصد متناسبی از عناصر میکرو و ماکرو و آمینواسید غنی‌شده است.
استفاده از آمینواسید در ترکیب این کود با تحریک هورمون‌ها و آنزیم‌های گیاهی، موجب جذب سریع و بهتر عناصر میکرو و افزایش کیفیت و اندازه میوه می‌گردد. آمینوکلات میکرو کامل، با استفاده از بهترین مواد اولیه تولیدشده و به‌سرعت توسط برگ‌ها جذب و مصرف می‌شود و با تأمین نیاز گیاه به عناصر مهم فوق در کلیه مراحل فصل رشد با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و تأثیر فوق‌العاده، منجر به حفظ سلامتی و عملکرد مناسب گیاه و افزایش کیفیت و کمیت محصول آن می‌شود.
آمینوکلات میکرو کامل، کلات پایداری از عناصر ریزمغذی و 20 نوع اسیدآمینه بر اساس فناوری کلات‌ها، برای تأمین سریع نیاز عناصر غذایی برای کشت‌های مختلف هست که به فرم کاملاً قابل‌جذب برای گیاهان فرموله شده است. با محلول‌پاشی این کود، عناصر کم‌مصرف موردنیاز به‌صورت متناسب برای گیاه تأمین می‌شود. این ترکیب قابلیت مصرف در اغلب مراحل رشدی گیاه به‌صورت محلول‌پاشی را دارد.

– کود آلی مایع :
شرکت دانش بنیان آراد شیمی سبز بنیان جز، شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری است و توانسته محصولی با عنوان کود آلی مایع که حاوی ماده آلی، اسیدآمینه، اسید هیومیک و عناصر ماکرو (N، P، K) و میکرو را تولید کند. این محصول علاوه بر ماده آلی، اسید هیومیک و اسیدآمینه کلیه مواد مغذی موردنیاز گیاه را نیز تأمین می‌کند.
در این محصول، عناصر غذایی به شکل مناسب و کاملاً قابل‌جذب با pH اسیدی تأمین‌شده است. همچنین برای عناصر ریزمغذی از کلات اسیدآمینه استفاده‌شده که باعث جذب سریع آن‌ها توسط گیاهان می‌شود. ترکیب عناصر ریزمغذی به‌صورت کلات اسیدآمینه سبب تحرک بیشتر عناصر ریزمغذی در داخل سیستم گیاه میشود و رسیدن این عناصر به اندام‌های هدف مانند گل، میوه و … را سریعتر می‌کند. این کود با توجه به ساختار خاص خود، امکان جذب و استفاده از مواد غذائی را در دما پائین برای گیاه فراهم می‌کند و در اوایل فصل رشد که دمای هوا نسبتا پائین است قابلیت استفاده و جذب را دارا می باشد.

-گوگرد هیومیکی (اکتیو) آرامین :
این محصول ترکیبی خاص و ویژه از دو محصول خاص و ویژه در کشاورزی نوین هست. گروه تحقیق و توسعه شرکت پس از مطالعات و آزمایش‌های فراوان موفق به تولید محصولی خاص با ویژگی‌های مشترک دو محصول گوگرد مایع غیراکسیده و اسید هیومیک شده‌اند؛ که داری خواص و ویژگی‌های هر دو محصول در قالب یک محصول است. خواص و کارایی اسید هیومیک بر تمامی کشاورزان عزیز آشکار است

کود هیومیک اسید ترکیبی است دارای گوگرد، نیتروژن، فسفر و برخی از فلزات مانند کلسیم، منیزیم، مس و روی این کود، مخلوطی از چند ترکیب است که به‌طورکلی خواص شیمیایی شبیه به هم دارند و وظایف مختلفی را بر خاک و بر رشد گیاهان دارد. اسید هیومیک نقش مهمی در افزایش و بهبود توانایی گیاهان دارد. کود هیومیک اسید موجب افزایش توانایی جذب مواد مغذی از خاک توسط گیاهان می‌شود.

گوگرد یکی از قدیمی‌ترین عناصر شناخته‌شده برای کاربرد در کشاورزی است. گوگرد ماده باارزشی است که در کشاورزی بسیار پرکاربرد است. گوگرد مایع غیراکسیده (آرامین) با محیط‌زیست سازگار است و با دفع آفات و تقویت محصولات هزینه‌های کشاورزی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. گوگرد به‌عنوان یکی از عناصر ضروری برای رشد و محصول دهی گیاهان شناخته‌شده است. اهمیت گوگرد در تغذیه گیاهان هم‌ردیف با فسفر و حتی گاهی بیشتر از آن هست.

حال ترکیب اصولی با فرمولاسیون ویژه در قالب محصول گوگرد هیومیکی مایع تقدیم شما عزیزان می‌گردد.

– گوگرد مایع غیراکسیده (اکتیو) آرامین :
کود گوگرد مایع غیراکسیده (آرامین) با محیط‌ زیست سازگار است و با دفع آفات و تقویت محصولات هزینه‌های کشاورزی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. ماده آلی موجود در این محصول موجب فعال شدن باکتری‌های مفید خاک شده و عملاً اکسیداسیون بیولوژیکی را در خاک تسهیل می‌نماید. این کود با ضدعفونی نمودن خاک به‌سلامت گیاه و محیط‌ زیست کمک شایانی نموده و در صورت استفاده اصولی مصرف سموم شیمیایی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. گوگرد مایع غیراکسیده (آرامین) علاوه برافزایش بازدهی محصولات سبب افزایش کیفیت دانه‌ها، میوه و همچنین افزایش مدت نگهداری و ماندگاری آن‌ها خواهد شد. استفاده گوگرد مایع غیراکسیده (آرامین) در مزرعه همچنین سبب دفع و کنترل آفات و بیماری‌ها اعم از حشرات و قارچ‌ها یا باکتری‌های بیماری‌زا خواهد گردید. گوگرد مایع غیراکسیده (آرامین) به دلیل فرمولاسیون قدرتمند، تمامی این مراحل را در کارخانه طی کرده و آماده استفاده گیاه هست.

-کود اسید آمینه :
معرفی و نقش کود اسید آمینه در کشاورزی:
اسید آمینه‌ ها، مولکول‌های آلی کوچکی هستند که واحدهای تشکیل‌دهنده پروتئین‌ها می‌باشند، در طبیعت 20 نوع ملکول اسید آمینه بیشترین تکرار را در تولید پروتئین های گیاهی و یا جانوری را دارند البته انواع دیگری از اسید امینه ها وجود دارند که به واسطه کابرد بسیار خاص به صورت کلی در طبیعت کمتر یافت میشوند.

آمینو اسیدها نقش کلیدی در تمام حیات روی کره زمین ایفا می‌کنند.آمینو اسیدها در بسیاری از عملکردهای حیاتی دستگاه‌های بیولوژیکی مشارکت می‌کنند؛ برای مثال عملکرد ویژه‌ای به‌عنوان هورمون یا آنزیم دارند. حیات روی کره زمین بدون وجود آمینو اسیدها هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت و موجودیت آن می‌تواند متوقف شود. تمام پروتئین‌ها ترکیبات مولکولی با صدها آمینو اسید مختلف به‌عنوان بلوک‌های سازنده بنیادین می باشند. حدود 500 آمینو اسید شناسایی‌شده‌اند اما اغلب صاحب نظر ها اتفاق‌ نظر دارند که 20 (برخی می گویند ١٢ یا ٣٢) آمینواسید استاندارد موردنیاز برای حیات وجود دارد.

در بیوشیمی پروتئین، واژه آمینو اسید های ضروری کاملاً رایج است. این مورد در اشاره به نیازهای بشر است زیرا بدن انسان قادر به تولید این آمینو اسیدها نیست و باید آن‌ها را از رژیم غذایی خود به دست آورد. در مقابل، اغلب گیاهان قادر به تولید آنچه نیاز دارند هستند. با این حال، این فرآیند نیاز به انرژی فراوان دارد بنابراین ایده خوبی است که آن را از آمینو اسید های آماده استفاده از طریق تغذیه برگی یا ریشه فراهم کرد.

گیاه برای انجام تمام امور داخل سلولی به ساخت پروتئین نیاز دارد که این پروتئین‌ها از به هم پیوستن مولکول‌های کوچک اسیدآمینه ایجاد می‌گردد. افزایش رشد اندام‌های گیاهی، تغذیه گیاهان، افزایش بازدهی محصول و افزایش مقاومت به بیماری های و آفات،افزایش مقاومت به تنش های محیطی (سرما،گرما،کم آبی،پر آبی،استرس های محیطی و ….) … ازجمله تأثیرات کوچکی از استفاده از مکمل اسید آمینه در گیاهان است.

– آمینو کلات آهن:
آهن یکی از مهم‌ترین عناصر کم‌مصرف است که در تولید کلروفیل، تنفس، فتوسنتز و فعالیت بسیاری از آنزیم‌های گیاه نقش اساسی دارد. این عنصر با افزایش متابولیسم سلولی موجب افزایش کمی و کیفی محصول می‌گردد. خاک‌های قلیایی (کلسیمی-سدیمی)، متراکم (رسی) و کمبود مواد آلی در خاک همچنین مصرف بی‌رویه کود های فسفری (سوپر فسفات)، آبیاری سنگین، زهکشی نامناسب و وجود بیکربنات‌ها در آب از عوامل کاهش جذب عنصر آهن توسط گیاه است. کمبود آهن یکی از شایع‌ترین کمبودهای عناصر غذایی در اکثر زراعت و باغ‌های ایران است.
علائم اولیه کمبود آهن ابتدا در برگ‌های جوان در سرشاخه‌ها و سپس در تمام برگ‌های درخت مشاهده می‌شود. در هنگام کمبود این عنصر در گیاه، پهنک‌برگ‌ها زرد (کلروز) شده ولی رگبرگ‌های اصلی به رنگ سبز باقی می‌مانند. اگرچه این زردی در کمبودهای ناچیز قابل‌رؤیت نیست اما رنگ کلی باغ زرد می‌شود. ازآنجاکه انتقال و تحرک آهن در درون بافت‌های گیاه به‌کندی صورت می‌گیرد، بایستی از طریق محلول‌پاشی یا ریشه با استفاده از کود های کلات آهن در دسترس گیاه قرار گیرد.

 

اردبیل، میدان باکـری، پارک علم و فنـاوری طبقه4، واحد23
شرکت دانش بنیان آراد شیمی سبز بنیان
تلفــن تمــاس: 04533515876
مــوبایل 37-09144719134
www.aradshimy.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید انواع کودهای سالم کشاورزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *